tisdag 19 mars 2013

Hantverksmässor

De här hantverksmässorna kommer jag att medverka på framöver:

  • Arts & Crafts i Åstorp 20-21 april. Här har jag inte varit med tidigare, ska bli väldigt spännande. jag har anmält mig och betalt och fått välkomstmeddelande.

  • Falsterbo Hantverksmarknad 20-21 juli. Fick jag en personlig inbjudan till för första gången. Tackade ja och har betalt en bokningsavgift och ser väldigt fram emot denna också.

  • Hantverksmässan i Båstad 26-28 juli. Var jag med på för första gången förra året. Det är ju en jurybedömd mässa och allt måste vara "rent hantverk". Man ansöker innan 31 januari och får sedan vänta på svar några veckor från juryn om man får delta. Detta är tydligen ingen självklarhet även om man varit med tidigare men jag kom med även i år. Ska bli jättekul.
Väl mött till nästa inlägg / Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar