lördag 6 april 2013

Mer ur småbitslådan

Detta är jeansbörsar: Så kallar i alla fall jag dom. Runda, ca 12 cm i diameter, i olika jeansblå nyanser ifrån småbitslådan. Kanten till baksidan varierar från 2,5 cm till 4,5 cm och har en dragkedja i matchande färg på 15 cm. Baksidorna är en hel bit utan dekorationer.
Först ritar jag blomman och klipper ut, sedan mittpartiet i en avvikande nyans, sedan en cirkel att sy fast blomman på med olika färg på sömmen. Här nedan ser du vit, gul, röd och blå söm och det är de som finns i butiken nu men vill du ha en annan färg kan jag givetvis göra detta.


Alla börsarna finns med bättre produktbeskrivning på butikens hemsida, www.aateljen.se, så vill du beställa så skicka gärna ett mail eller kom till butiken.

Som du kanske märkt är jag ingen mästerfotograf och har svårt för att få samma storlek på produkterna på fotona, men i verkligheten är alla dessa ungefär lika stora alltså ca 12 cm i diameter.




Alla börsar kostar 60:- styck och köper du två får du dem för 100:-. 
Det kommer fler produkter av jeans, var så säker. Jag har fler i butiken som  inte blivit publicerade här ännu.

Vill också passa på att tacka systerdottern med sambo för nytt arbetsmaterial ( x antal uttjänta jeans med hem efter födelsedagsfikan, underbart). Ganska sugen på att kolla in redan nu vad påsen innehåller men får väl hålla mig. Har jag tur så kanske där blir en liten stund över imorgon eller på måndag. Annars får jag stå ut tills jag jobbar i butiken igen på tisdag.

Väl mött till nästa inlägg/ Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar