tisdag 23 april 2013

Tack till besökarna


Jag vill tacka er som tog er tid, trots det finfina vädret i helgen, att besöka Arts & Craft, Konst- och Hantverksmässa i Åstorp den gångna helgen. Jag vill också tacka personalen från Björnboularna med Ivan Brouer i spetsen för ett mycket bra och trevligt arrangemang. Vi får bara hoppas på att fler får upp ögonen för denna mässa till nästa år så vi får fler besökare. Tack än en gång till alla berörda.

För övrigt så är det nu uppackning i butiken efter helgens mässa. Ska försöka flytta runt lite på hyllorna så att jag får plats med alla jeanskuddarna. Ska också färdigställa och fota fler cykelkorgar så att du får se fler alternativ. Bordstabletter i jeans sålde jag en del av i helgen så de behöver också fyllas på.




Kuddarna finns med olika motiv, mäter knappt 50 cm i fyrkant och kostar 250:- styck.  Vid köp av 2 stycken tar jag 400:-.


Fler kuddar hittar du på butikens hemsida
www.aateljen.se












Väl mött till nästa inlägg / Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar